Nowa Mazda3

 

 

NOWA-MAZDA3-auto-gazda-bielsko.PNG

 

NOWA MAZDA3 TO POCZĄTEK NOWEJ ERY.

NOWA FORMA ELEGANCJI NA BAZIE JAPOŃSKIEJ ESTETYKI.

KOLEJNY POZIOM DOSKONAŁOŚCI DESIGNU SKUPIONY WOKÓŁ CZŁOWIEKA I JEGO KOMFORTU JAZDY.

ZAAWANSOWANE ROZWIĄZANIA W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA ZAPROJEKTOWANE,

BY WYZNACZAĆ WZORCE W ŚWIECIE RZECZYWISTYM.

NOWA MAZDA3 – PRZEDMIOT POWSZECHNEGO POŻĄDANIA.

 

nowa-mazda3-mazda-auto-gazda-bielsko-przód.jpg

 

NOWE, FASCYNUJĄCE OBLICZE NOWEJ MAZDY3

Premiera Nowej Mazdy3 to urzeczywistniona wizja supersamochodu klasy C, który zachwyca wyrafinowanym designem z dozą nieoczywistości oraz stonowanym wnętrzem pełnym dojrzałych form i materiałów. Poszczególne elementy wnętrza zwracają uwagę specyficzną dla Mazdy ziarnistą fakturą – ich powierzchnie zaprojektowane są tak, aby emitowały ciepło i komfort prawdziwej skóry. Nowo opracowanym materiałem i zastrzeżonym dla modeli hatchback, wyposażonych w układ napędowy Skyactiv-X jest czerwona skóra, która dodaje gustownej głębi i dojrzałości wnętrzu.

Ekspresja Nowej Mazdy3 zmienia się wraz z oświetleniem i otaczającej scenerii, uzyskując efekt naturalnej dynamiki. Wersja hatchback dostępna będzie w nowym, zastrzeżonym dla niej kolorze, nazwanym Polymetal Grey, który łączy wygląd metalu z charakterystyczną dla niego twardością i lśniącą gładkość specyficzną dla tworzywa sztucznego. Wnętrze Nowej Mazdy3 nie tylko dostarcza nowych doznań estetycznych poruszających każdy zmysł, ale zaprasza do odkrywania technologii, która została na nowo przedefiniowana w Nowej Maździe3. Wykracza ono poza wszystkie efekty, jakie osiągał język projektowania Kodo i filozofii Jinba-Ittai  w dotychczasowej postaci.

nowa-mazda3-mazda-auto-gazda-bielsko-wnętrze.jpg

MNIEJ ZNACZY WIĘCEJ CZYLI ISTOTA NOWEJ MAZDY3

Jednym z najważniejszych elementów ewolucji stylu projektowania Kodo jest nowy projekt tylnych lamp. W duchu estetyki „mniej daje więcej” zostały one pozbawione wszystkiego, co jest niezbędne – pozostała sama istota, urządzenie emitujące światło. Nowy, okrągły kształt lamp sprawia wrażenie głębi i wyróżnia się dynamiką, która podkreśla bryły Nowej Mazdy 3 i oś podłużną jej nadwozia, a jednocześnie wskazuje na przynależność do marki Mazda.

Zanurzając się we wnętrzu Nowej Mazdy3 samochód lokuje kierowcę w samym centrum sterowania. Kokpit zaprojektowano w doskonałej poziomej symetrii, której osią jest kierowca, aby jeszcze bardziej wzmocnić poczucie łączności pomiędzy samochodem i kierowcą. W procesie projektowania pozycji za kierownicą, widoczności interfejsu Człowiek-Maszyna HMI (Human-Machine Interface) oraz brzmienia systemu audio, Mazda łączy nacisk na doskonałość ergonomiczną z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii. W efekcie tych starań Nowa Mazda3 zapewnia jadącym przyjemność płynącą z doznań naturalnej, wygodnej i relaksującej jazdy.

nowa-mazda3-mazda-auto-gazda-bielsko-sedan.jpg

 

NOWA DEFINICJA JAZDY W NOWEJ MAŹDZIE3

Nowej definicji również zyskał cel Mazdy, jakim jest osiągnięcie poziomu Mazda Premium, za którym idzie dostarczanie i nieustanne rozwijanie jedynej w swoim rodzaju przyjemności prowadzenia samochodu, charakterystycznej dla marki Mazda - DRIVE TOGETHER. Każda jazda ma być zgodna z naturalnymi ruchami ludzkiego ciała, a to pozwala kierowcy skupić się na odbieraniu niepowtarzalnych doznawań.

Wyznawana przez Mazdę idea Jinba-Ittai zakłada, że samochód funkcjonuje i zachowuje się w pełnej zgodności z intencjami kierowcy, dzięki czemu zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa, wzbudza większe zaufanie i daje kierowcy spokojną pewność wykonywanych czynności.

nowa-mazda3-mazda-auto-gazda-bielsko-tył.jpg

 

NOWA ARCHITEKTURA SILNIKÓW SKYACTIV DOSTARCZAJĄCA NOWE DOŚWIADCZENIA Z JAZDY

Dzięki atutom Architektury Skyactiv-Vehicle i najnowszym silnikom benzynowm oraz Diesla z rodziny Skyactiv, które sprzyjają zachowaniu intuicyjnego panowania nad samochodem w każdej sytuacji, Nowa Mazda3 dostarcza przyjemność prowadzenia na niespotykanym poziomie.

Gama jednostek napędowych obejmuje Skyactiv-X, silnik spalinowy nowego typu, który łączy w sobie zalety silników benzynowego i Diesla. Jego nowatorski układ zapłonowy SCCI (Spark-Controlled Compression Ignition – zapłon samoczynny sprężonej mieszanki sterowany świecą) umożliwia dobranie takich przełożeń skrzyni biegów, które podnoszą osiągi, a nie zwiększają ani szkodliwych emisji, ani zużycia paliwa. Silnik ten cechuje się szybkością reagowania i sprzyja czystej, płynnej jeździe z wzbudzającym zaufanie poczuciem pełnego panowania nad napędem. Silnik Skyactiv-X dawać będzie jeszcze większą przyjemność prowadzenia i jednocześnie zapewni bardzo dobre parametry ekologiczne mierzone w warunkach rzeczywistej eksploatacji. 

nowa-mazda3-mazda-auto-gazda-bielsko-sedan-hatchback.jpg

 

Układy napędowe

Gama silników benzynowych napędzających Nową Mazdę 3 w Europie obejmuje dwie wersje najnowszego silnika Skyactiv-G o pojemnościach 1,5 i 2,0 litrów. Obydwa te silniki mają udoskonalone porty dolotowe i zmieniony kształt tłoków, dzielony system wtrysku paliwa oraz zawory sterujące obiegiem chłodziwa. Efektem tych modyfikacji są osiągi dynamiczne na wyższym poziomie, a jednocześnie oszczędność paliwa.

W ofercie znajduje się też silnik Diesla Skyactiv-D 1.8. Wykorzystanie wielopunktowych wtryskiwaczy piezoelektrycznych o ultraszybkiej reakcji zapewnia tej jednostce napędowej precyzyjnie sterowany, wielofazowy proces wtrysku wysokociśnieniowego. Efektem tych modyfikacji jest lepsza równowaga pomiędzy oszczędnością paliwa, niskim poziomem hałasu i niskim poziomem emisji wydechowych, przy jednoczesnym zapewnieniu gładkiej pracy i stale wyczuwalnej mocy.

 

Napęd i-Activ AWD

Udoskonalony układ napędowy Mazdy na wszystkie koła i-Activ AWD obejmuje obecnie czujniki wykrywające „obciążenie pionowe czterech kół” i spójnie współpracuje z systemem GVC Plus (G-Vectoring Control Plus – rozdziału siły napędowej pomiędzy koła). Obydwa systemy wspólnie odpowiadają za sterowanie rozdzielaniem momentu obrotowego pomiędzy koła osi przedniej i tylnej. Dzięki temu samochód w każdych warunkach jazdy jest w stanie reagować w sposób wiernie odzwierciedlający intencje kierowcy. Ponadto, udoskonalony system i-Activ AWD zdecydowanie zmniejsza ogólne straty ponoszone na oporach mechanicznych – są one o około 60% mniejsze niż dotychczas, co przyczynia się do jeszcze lepszych wyników w zakresie zużycia paliwa.

System GVC Plus (G-Vectoring Control Plus) wzbogaca aktywną pracę podwozia o bezpośrednią kontrolę momentu znoszenia przy użyciu hamulców. Dzięki temu rozwiązaniu samochód pewniej wykonuje manewry awaryjnego uniku, czyli ominięcia przeszkody i w różnych sytuacjach zapewnia zakres i sposób panowania wzbudzający większe zaufanie kierowcy. Można to odczuć np. przy manewrach zmiany pasa ruchu przy wysokiej prędkości i podczas jazdy na śliskich nawierzchniach.

 

ODKRYJ NOWĄ MAZDĘ3! Bądź pierwszy i zapisz się na jazdy próbne.

Odpowiemy w ciągu 24 godzin.

 

WYPRZEDAŻ

 

WYPRZEDAŻ-ROCZNIKA-2017-MAZDA-AUTO-GAZDA-BIELSKO.jpg

Zobacz